Garanciális ügyintézés / Szervizigény

Bestway termék

Ha Bestway, Lay-Z-Spa vagy Hydroforce termékkel kapcsolatban van garanciális ügyed vagy szerviz igényed, kattints ide.

Garanciális javítás

Garanciaidőn belüli javítást a lenti szerviz címen tudunk elvégezni. A terméket a vásárlást igazoló számla másolatával együtt hozza be nyitvatartási időben, és kollégáink átveszik javításra.

Sérült medencetest

Pontaqua és GRE medencék esetén, garanciaidőn belül, kattints ide, és küldd el nekünk ezeket: számla másolata, fénykép a sérülésről, egy rövid leírás a hibáról, valamint az elérhetőségeid.

Általános szervizigény

Garanciaidőn túl is állunk rendelkezésedre. Szervizünk H-P 8-16 óráig van nyitva. Cím: 1117 Bp., Hunyadi János út 4. (Csak az általunk forgalmazott, nem Bestway termékeket tudjuk javítani, azok vásárlását igazoló számla másolatának felmutatásával.)

Tanácsadás javításhoz

Nem garanciális sérülés vagy működési rendellenesség esetén a lenti üzenetküldőn írjon nekünk. Ha tudunk, segítünk.

Alkatrész

Alkatrészigény miatt írj a lenti üzenetküldőn, ha tudod, a használati útmutató alapján írd meg az alkatrész pontos kódját. Bestway termékekhez nem forgalmazunk alkatrészeket.

© Aqualing Kft.