Rendeléssel kapcsolatos ügyintézés

Mikor kapom meg?

A szállítás várható időpontjáról ide kattintva tudsz érdeklődni. Ha van GLS csomagszámod, akkor a GLS oldalán tudod követni a csomagod.

Hiányos/hibás szállítás

Ha nem kaptál meg minden terméket, amit rendeltél vagy mást kaptál, kattints ide, és írd le a problémát logisztikai munkatársunknak.

Sérült termék

Ha sérült vagy hiányos terméket kaptál kattints ide, és írd meg a problémát az ügyfélszolgálatunknak. Legyen benne a rendelésszámod, és ha tudsz, csatolj fotót a sérülésről.

Gyakori kérdések:

A lenti üzenetküldőn keresztül. Ha ír nekünk, meg fogjuk kapni, és amint lehet válaszolunk és segítünk mindenben.

A már feladott rendelés nem módosítható. Ha további terméket szeretnél rendelni azt külön rendelésben tudod megtenni. Azonban, ha írsz a lenti üzenetküldőn keresztül, akkor van rá esély, hogy össze tudjuk még vonni a rendeléseidet, és így megspórolsz egy szállítási díjat.

Rendelésedet úgy tudod lemondani, hogy a lenti üzenetküldőn keresztül üzensz Nekünk. Ha a rendelésed már kiszállítás alatt van, akkor ne vedd át, de akkor is küldj üzenetet, hogy a futár ne menjen ki újra feleslegesen.

Az online rendelt termékek a hatályos jogszabály értelmében 14 napon belül visszaküldhetők indoklás nélkül. A visszaküldés költsége a megrendelőt terheli. A forgalmazónak két hét áll rendelkezésére, hogy a termék árát visszautalja.

A terméket az alábbi címre kell visszaküldeni: Aqualing Kft. 1117 Budapest, Hunyadi János út 4.

Fontos tudni, hogy a termék teljes árát csak abban az esetben tudjuk visszautalni, ha az sértetlen csomagolásban, értékesítésre alkalmas állapotban érkezik vissza. Ellenkező esetben az értékvesztés összege a termék visszatérítendő árából levonható.

Rendeléssel kapcsolatos üzenetküldés

© Aqualing Kft.