Garanciális ügyintézés / Szervizigény

A személyes ügyintézés átmenetileg szünetel! Központi címünkön kizárólag a javításra szoruló termékeket tudjuk átvenni! Garanciális szervizigény kizárólag elektronikus úton igényelhető: ugyfelszolgalat@aqualing.hu

Bestway termék

Ha Bestway, Lay-Z-Spa vagy Hydroforce termékkel kapcsolatban van garanciális ügyed vagy szerviz igényed, kattints ide.

Garanciális javítás

Garanciaidőn belüli javítást a lenti szerviz címen tudunk elvégezni. A terméket a vásárlást igazoló számla másolatával együtt hozza be nyitvatartási időben, és kollégáink átveszik javításra.

Sérült medencetest

Pontaqua és GRE medencék esetén, garanciaidőn belül, kattints ide, és küldd el nekünk ezeket: számla másolata, fénykép a sérülésről, egy rövid leírás a hibáról, valamint az elérhetőségeid.

Általános szervizigény

Garanciaidőn túl is állunk rendelkezésedre. Szervizünk H-P 8-16 óráig van nyitva. Cím: 1117 Bp., Hunyadi János út 4. (Csak az általunk forgalmazott termékeket tudjuk javítani, azok vásárlását igazoló számla másolatának felmutatásával.)

Tanácsadás javításhoz

Nem garanciális sérülés vagy működési rendellenesség esetén a lenti üzenetküldőn írjon nekünk. Ha tudunk, segítünk.

Alkatrész

Alkatrészigény miatt írj a lenti üzenetküldőn, ha tudod, a használati útmutató alapján írd meg az alkatrész pontos kódját. Bestway termékekhez nem forgalmazunk alkatrészeket.

Az Aqualing Kft. szervize hétfőtől-péntekig 8 és 16 óra között van nyitva. A javításra szoruló terméket hozd be a vásárlást igazoló számla másolatával együtt, kollégáink segíteni fognak.

Fontos: csak az Aqualing Medenceáruház által forgalmazott termékeket tudjuk javítani.

A szerviz címe: 1117 Budapest, Hunyadi János út 4.

Az Aqualing medenceáruházban vásárolt terméket garanciális időn belül cseréljük gyári hiba, szállítási hiba, illetve rendeltetésszerű használat mellett történt meghibásodás esetén. Tennivaló:

Küldd el a számla másolatát, egy fotót a sérülésről, egy rövid leírást a hibáról, valamint az elérhetőségeid az alábbi címre.

Ha Aztron SUP termékkel akadt problémád, akkor a lenti üzenetküldőn keresztül küldd el nekünk a hiba pontos leírását, néhány fényképet és videót róla.

Kiegészítők és alkatrészek esetén garanciálisan kicseréljük a meghibásodott terméket.

 

SUP test esetében első lépésként szakértő szervizes kollégánk műhelyünkben megpróbálja megjavítani a hibás testet, amennyiben ez nem lehetséges, küldünk egy csereterméket. Minden esetben csatold a vásárlást igazoló számla másolatát, egy rövid leírást a hibáról, valamint az elérhetőséged és a szállítási címet, ahol a csereterméket át tudod majd venni a futártól.

 

Címünk: Aqualing Kft. 1117 Budapest, Hunyadi János út 4.

Ha Gladiator SUP termékkel akadt problémád, akkor a lenti üzenetküldőn keresztül küldd el nekünk a kitöltött jótállási jegyet (a használati utasítás végén található), a vásárlást igazoló számlát (lefényképezve vagy scannelve), a hiba pontos leírását és néhány fényképet róla, valamint a saját adataidat (név, cím, telefonszám).

Ez után a komplett szettet (SUP test és minden tartozéka) el kell juttatnod központi címünkre, ahol szakértő kollegánk bevizsgálja a terméket.

Címünk: Aqualing Kft. 1117 Budapest, Hunyadi János út 4.

Nem garanciális probléma vagy garanciaidőn túli szervizigény esetén a lenti üzenetküldőn keresztül tudod felvenni velünk a kapcsolatot. Kollégáink megpróbálnak segíteni.

Fontos: csak az Aqualing kínálatában megtalálható termékek szervizelését tudjuk vállalni.

Jótállást vagy szervizt érintő üzenet

© Aqualing Kft.